Pasta alla Magnolia: afhalen & thuisbezorgd

Geniet nu thuis van overheerlijke pasta’s, zelfgemaakte tiramisu en de lekkerste anti-pasti!

Italiaanse pasta’s, Hollandse asperges & ambachtelijke hamburgers en meer!

Heb je zin om eens lekker buiten de deur te eten? Maar waar doe je dat, nu alle restaurants dicht zijn? Wij van restaurant Magnolia in Rhenen hebben de oplossing voor je gevonden! Geniet eens of meer per week thuis van onze overheerlijke pasta’s en andere klassiekers van ons restaurant Magnolia.

 

Graag maken we jou blij met onze heerlijke gerechten. Dit kan in een abonnement vorm of als losse bestelling. Het enige wat jij hoeft te doen is kiezen wat je wil & de deur open te maken als we aanbellen:) Op dit moment bezorgen wij Rhenen, Elst & Achterberg, Kesteren, Veenendaal & Wageningen.

Bestel hier de heerlijkste gerechten

Goed om te weten:

* Onze kaart wisselt regelmatig
* Geen zin in de afwas maar wel eten van echt servies? Dan ben je bij ons aan het juiste adres.
* We serveren onze gerechten in een porseleinen servies in hoogwaardig isolatieboxen. Zo blijft de temperatuur & kwaliteit goed gewaarborgd.
* De tweede keer dat we bij je komen bezorgen nemen wij de doos en het servies van de eerste bezorging weer graag mee terug. Mochten we de doos eerder op komen pikken hoor je van ons!
* Ons concept is duurzaam: we gebruiken geen wegwerpmateriaal, geen plastic of aluminum.
* De bezorgkosten per bezorging bedragen € 2,50 in Rhenen. Buiten Rhenen is dit € 5,00. Afhalen is gratis. Ons adres vind je onderaan bij contact. Op dit moment bezorgen wij Rhenen, Elst & Achterberg, Kesteren, Veenendaal & Wageningen.

Contact

Restaurant Magnolia
Grebbeweg 103-105
3911 AV Rhenen
0317-619003
info@restaurant-magnolia.nl

Veelgestelde vragen

Hoe laat wordt de maaltijd bezorgd?

Op de door jou gekozen dag komen wij tussen 16.30 uur en 18.30 uur bij je langs. Als je niet thuis bent is dat op zich geen probleem. De doos is waterdicht en de temperatuur van de gerechten blijft tot 3 uur op een goed niveau!

 

We kunnen de doos dus bij je voor de deur achterlaten! Mocht je niet thuis zijn en je vindt dat niet fijn, geef het even aan. Misschien kunnen we de box bij je buren achterlaten?

Hoe kan ik betalen?

Je kan contactloos pinnen bij ons. We nemen een pin-automaat mee of je pint bij ons als je af komt halen.

Wat betaal ik wanneer?

Je rekent iedere keer apart voor iedere bestelling af, ook als je een abonnement hebt. Dat kan via pin (contactloos) of via een automatische incasso.

Wat als ik wil stoppen?

Je kunt je abonnement altijd stoppen. Je zit nergens aan vast. Geef dit gewoon even aan!

Waarom zou ik een abonnement afsluiten?

Om drie redenen:

  1. Jij weet waar je aan toe bent. Op een vaste dag eens in de X weken regelen wij jou maaltijd. Dat is toch handig? Ben je een avondje ontzorgd én geen boodschappen.
  2. Wij weten waar we aan toe zijn. Zo kunnen wij scherp inkopen en verminderen we voedselverspilling.
  3. Je helpt ons er ook mee. In deze moeilijke tijden voor ons als horeca-bedrijf krijgen wij op deze manier toch nog wat omzet binnen en hopen we dat we je ook straks snel bij ons binnen mogen verwelkomen, als we weer open zijn!

Vanaf wanneer gaat de bezorging in (bij een abonnement)?

Vanaf de eerstvolgende dag die je hebt aangegeven. Dus als het vandaag dinsdag is en je geeft vrijdag aan als bezorgdag, komen wij de de eerste vrijdag (3 dagen later:) al bij je langs met je eerste pasta!

Kan ik ook eens een dag ruilen?

Zeker! Stel dat voor volgende week jouw vaste dag je niet uit komt, geeft het dan even bij ons aan. Wij zetten dan eenmalig je bezorging op een andere dag in die week. Daarna komen we weer op je vaste dag.

Mag ik de bestelling ook afhalen?

Zeker! Bij ‘Contact’ vind je ons adres. Kies bij bestellen voor de optie ‘afhalen’. Je bestelling zal dan op de door jouw aangegeven dag bij ons klaar staan om opgepikt te worden!

Moet ik iedere keer een nieuwe bestelling plaatsen als ik een abonnement neem?

Ja! Als je er voor kiest een abonnement af te nemen, dan is het nog steeds de bedoeling dat je iedere keer opnieuw besteld. Als dank ontvang je natuurlijk een fles rode of witte wijn van ons (bij afname van een abonnement)!

Over ons

Wij zijn restaurant Magnolia, onderdeel van hotel ’t Paviiljoen in Rhenen. Samen met ons enthousiaste team ontvangen wij je – in normale tijden – heel graag in ons restaurant en sfeervolle bar of op één van onze zonnige terrassen.

 

Ons restaurant en bar zijn nu alleen open voor hotelgasten. Onze kaart is (als we open zijn) wat uitgebreider en iets meer gericht op de Franse keuken.
Maar omdat wij en ook zeker onze chef Taco Serné idolaat zijn van de Italiaanse keuken én deze gerechten zeer geschikt zijn om thuis te bezorgen, hebben wij dit concept bedacht. Wij hopen dat het je aanspreekt en dat je het leuk vindt om onze pasta’s te gaan proeven! Daarnaast hebben wij de keuze nu ook uitgebreid naar onze eigen klassiekers en goed lopende gerechten!